Mat og drikke

Ta med maten. Vi fikser resten!

Vi er en pub – ikke en restaurant. Men vi liker mat! Og vi vet at mat smaker best sammen med god drikke og godt selskap. Vi har kaffe, brus og snacks som passer både til maten – og praten.

Derfor sier vi:

Ta med maten selv, eller bestill aller helst fra våre kjære naboer. Vi har bord både ute og inne, og du er hjertelig velkommen til å nyte måltidet ditt hos oss. Bare én regel: Du kan ta med mat til puben, men ikke drikke fra puben til naboen. Den er vi litt nøye på.

Hils på baren

Vi har ikke bordservering, så du må komme til baren og bestille – men det er kanskje like greit. Da får du trimmet beina og sjansen til å si hei til folk på veien.

I baren har vi noe for alle. Øl, vin og drinker – med og uten alkohol. Vi har også glutenfritt. Spør oss i baren, så finner vi noe som passer.

Vi har snacks!

Nøtter, potetgull og andre små fristelser får du i baren. Perfekt til en kaffe og en god samtale. Og det beste med snacks? Den er lett å dele – med venner, fremmede og noen du kanskje ikke kjenner ennå. En liten skål (av snacks) kan være starten på en stor samtale.

Så: Ta med mat, spis med oss, kjøp deg noe i baren – og kos deg i godt selskap.

Opp­summering

(for deg som må ha det inn med teskje)

Du får i baren:

  • Kaffe (den er ganske god)

  • Øl, vin, drinker, alkoholfritt og glutenfritt

  • Snacks: nøtter, potetgull og smågodt pratestartere

  • Et smil (det er gratis, uansett hva du bestiller)

Du får ikke i baren:

  • Middag (men du kan ta med selv!)

  • Bordservering (gå til baren – det gjør alle)

  • Drikke du kan ta med til naboen (det er fy!)

  • Dårlig holdning (vi serverer bare rause folk)